مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 08:002023-08-17اجتماعي

خبر خوش رییس آموزش و پرورش چاروسا از دبیرستانی که 7 سال تعطیل بود


رییس آموزش و پرورش چاروسا از بازگشایی دبیرستان روستای شوتاور بعد از 7 سال خبر داد.

- علی الهامی رییس آموزش و پرورش چاروسا در گفت وگو با خبرنگار فارس در چاروسا از بازگشایی دبیرستان روستای شوتاور خبر داد و گفت: دبیرستان روستای شوتاور چاروسا که قریب به 7سال است تعطیل شده بود با تلاش و همکاری مجموعه آموزش و پرورش سال تحصیلی جدید راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه روستای شوتاور یکی از روستاهای بزرگ شهرستان کهگیلویه است و دغدغه های زیادی خانواده های این روستا برای فرزندان خود داشتند تاکید کرد: در نشستی که با حضور مدیرکل و مجموعه آموزشی استان برگزار شد مشکلات آنها بیان شد و موافقتنامه بازگشایی این دبیرستان صادر شد و از سال تحصیلی جدید دانش آموزان این روستا می توانند تحصیلات خود را در این دبیرستان ادامه دهند.

الهامی با بیان اینکه دانش آموزان روستای شوتاور می توانند در سه پایه در رشته علوم انسانی فعالیت خود را ادامه دهند ادامه داد: مدیر مدرسه مشخص و کار بازگشایی دبیرستان را به جد پیگیر هستیم که مشکلی برای سال تحصیلی وجود نداشته باشد و دغدغه چندین ساله دانش آموزان و والدین این روستا برطرف شود.

رییس آموزش و پرورش چاروسا از درخشش دبیران مدارس متوسطه چاروسا در سطح کشوری و استانی خبر داد و یادآور شد: دبیران آموزش متوسطه منطقه چار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش رییس آموزش و پرورش چاروسا از دبیرستانی که 7 سال تعطیل بود

خبر خوش رییس آموزش و پرورش چاروسا از دبیرستانی که 7 سال تعطیل بود