مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-05سياسي

هشدار سفارت ایران در عمان به هموطنان ایرانی


سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط در اطلاعیه ای از هموطنان ایرانی خواست که مراقب افرادی که با ارائه وعده های مختلف مبالغ هنگفتی از متقاضیان دریافت می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط پایتخت عمان امروز (شنبه) 14 مرداد ماه در اطلاعیه ای به هموطنان ایرانی که قصد سفر به عمان را دارند، هشدار داد که مراقب افرادی که با وعده ارائه خدمات مختلف به هموطنان ایرانی مبالغ هنگفتنی را از آنها دریافت می کنند، باشد.

در این اطلاعیه آمده است: اخیرا مشاهده شده است افرادی با وعده ارائه خدمات مختلف به ایرانیان از جمله اخذ روادید (ویزا) از سفارت برخی کشورها، انجام امور مهاجرت، اقامت، کاریابی، فعالیت اقتصادی، خرید ملک و .

، مبالغ هنگفتی را از متقاضیان دریافت می کنند.

این افراد که عمدتا فاقد مجوز برای چنین فعالیت هایی بوده و مؤسسات یا دفاتر ثبت شده رسمی ندارند، بعضا خود را در ارتباط با ارگان های دولتی در جمهوری اسلامی ایران یا سلطنت عمان از جمله این سفارت، معرفی می کنند.

سفارت ایران در مسقط در هشدار به هموطنانی ایرانی و برای جلوگیری از تبعات و ضرر و زیان ناشی از کلاهبرداری و سوءاستفاده این افراد، به هموطنان ایرانی توصیه کرده است که قبل از هرگونه اقدام، شناخت و اطلاعات کافی در رابطه با چنین افر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سفارت ایران در عمان به هموطنان ایرانی

هشدار سفارت ایران در عمان به هموطنان ایرانی