مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 15:152023-07-26پزشكي

ضرب الاجل دادستان ساوه برای رفع نواقص مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان طرازناهید


دادستان ساوه عمومی و انقلاب شهرستان ساوه گفت: نواقصی در مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان طرازناهید وجود دارد که ضرب الاجل یک ماهه برای برطرف کردن این نواقص داده شد.

- ایسنا/مرکزی دادستان ساوه عمومی و انقلاب شهرستان ساوه گفت: نواقصی در مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان طرازناهید وجود دارد که ضرب الاجل یک ماهه برای برطرف کردن این نواقص داده شد.

محمودرضا سازنده چهارشنبه چهارم مردادماه 1402 در جریان بازدید سرزده از مرکز توانبخشی یاقوت(مرکز نگهداری از بیماران اعصاب و روان) واقع در روستای طرازناهید واقع در بخش مرکزی ساوه که با حضور رییس بهزیستی و سرپرست مرکز بهداشت ساوه انجام شد، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به دلیل شرایط خاصی که بیماران اعصاب و روان دارند و بعضا قادر به اجرای کامل دستورالعمل های بهداشتی نیستند، ضروری است تا مجموعه مدیریت و مسئول فنی این مراکز نسبت به اجرای دقیق موازین بهداشتی و ارتقای شاخص های آن اقدام کنند.

وی خواستار نظارت دقیق اداره بهزیستی و معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه بر نحوه فعالیت و عملکرد این مراکز شد و افزود: متولی حوزه سلامت و بهداشت باید با حضور مستمر در این مجموعه در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی نظارت دقیق را انجام داده و با اعزام پزشک نسبت به درمان بیمارانی که نیاز به درم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل دادستان ساوه برای رفع نواقص مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان طرازناهید

ضرب الاجل دادستان ساوه برای رفع نواقص مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان طرازناهید