مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 16:012023-08-01اقتصادي

استاندار قم: تکمیل زیرساخت های مسکن ملی در طایقان تسریع یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی روز سه شنبه در جلسه شورای تأمین مسکن که در محل سایت 400 هکتاری طایقان برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: دستگاه های اجرایی هیچ توجیهی در تاخیر تأمین آب، برق و گاز و حل مشکل مردم ندارند، مسوولان در آماده سازی سایت های مسکن خودشان را جای مستأجرانی بگذارند که توان پرداخت اجاره بها ندارند.

وی با تأکید بر اینکه شبکه اصلی معابر سایت طایقان باید طی 15 روز آینده نهایی شود، اضافه کرد: برای تسریع در آماده سازی و تسطیح این سایت در قدم اول باید آب کارگاهی در اسرع وقت تأمین و منتقل شود.

استاندار قم با اشاره به برخی از مزایای خانه های یک طبقه ویلایی، عنوان کرد: قم از نظر هویت دینی و مذهبی خود نیازمند طراحی سایت هایی مانند پرنیان، طایقان و اسلام آباد بود که در قالب طرح نهضت ملی مسکن، نهایی شده است.

شاهچراغی با تأکید بر اینکه ماشین آلات کنونی سایت طایقان بسیار اندک است و برای پیش برد کار در زمان بندی پیش بینی شده کافی نیست گفت: بنیاد مسکن قم باید تهیه نقشه و واگذاری و تخصیص پروژه ها را با طی کردن روال قانونی در مدت کوتاهی تکمیل و نهایی کند.

وی افزود: امیدآفرینی در بین مردم باید بصورت عینی و میدانی انجام بگیرد که یکی از مصادیق آن در شرایط کنونی آماده سازی و تحویل بموق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قم: تکمیل زیرساخت های مسکن ملی در طایقان تسریع یابد

استاندار قم: تکمیل زیرساخت های مسکن ملی در طایقان تسریع یابد