مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 12:202023-07-31سياسي

بنیاد سعدی و کانون پرورش فکری تفاهمنامه همکاری امضا کردند


رییس بنیاد سعدی و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای استفاده از توانایی های علمی و امکانات تفاهم نامه همکاری امضا کردند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامعلی حدادعادل، رییس بنیاد سعدی و حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رییس شورای سیاست گذاری کانون و کانون زبان ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

این تفاهم نامه در راستای اهداف سند چشم انداز 1404 و برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران منعقد شده است.

هدف از این تفاهم نامه استفاده از توانایی های علمی و امکانات متقابل، توسعه، تحکیم و تعمیق همکاری، تبادل اطلاعات و تجربه ها با هدف آموزش و گسترش زبان و ادبیات فارسی است.

غلامعلی حدادعادل رییس بنیاد سعدی، کانون پرورش فکری را چشم انداز روشنی برای همکاری های جدید و بیشتر بنیاد سعدی و کانون، به ویژه کانون زبان ایران دانست و با اشاره به جلسه هایی که پیش از این با حضور نمایندگان دو مجموعه برگزار شده است، گفت: امیدوارم باب همکاری ها گشوده تر شود و حاصل این تعامل ها به نتیجه ای عملی برسد.

وی در مورد آموزش زبان فارسی توسط کانون زبان ایران گفت: آموزش زبان فارسی به ایرانیان اقدامی مبارک است چراکه سطح سواد فارسی در بین دانش آموزان ما بسیار پایین است و همه خود را بی نیاز از این ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد سعدی و کانون پرورش فکری تفاهمنامه همکاری امضا کردند

بنیاد سعدی و کانون پرورش فکری تفاهمنامه همکاری امضا کردند