مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-17اقتصادي

تجاری سازی برای جهاد دانشگاهی یک الزام است


رییس سازمان تجاری سازی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی(ستفا) عنوان کرد: تجاری سازی برای جهاد دانشگاهی یک الزام است نه یک انتخاب.

- ایسنا/قم رییس سازمان تجاری سازی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی(ستفا) عنوان کرد: تجاری سازی برای جهاد دانشگاهی یک الزام است نه یک انتخاب.

در نشست جمعی از معاونین و مدیران جهاد دانشگاهی استان قم که صبح امروز برگزار شد، در رابطه با راه اندازی شرکت در جهاد دانشگاهی استان قم و هم چنین خصوصی سازی مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم و راه اندازی شرکت جهت تجاری سازی محصولات فناورانه، مباحثی مطرح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این نشست، دکتر حیدری رییس جهاد دانشگاهی استان قم به معرفی ساختار جهاد دانشگاهی استان، پرداخته و فعالیت های مرکز درمان ناباروری، فعالیت های آموزشی و فرهنگی و همچنین فعالیت های تجاری سازی جهاد دانشگاهی استان قم را نام برده و توضیح داد.

حیدری چالش های موجود در جهاد دانشگاهی استان قم جهت راه اندازی شرکت و اهمیت و ضرورت ایجاد آن را توضیح داده و گفت: جهت استفاده از تسهیلات استان قم و هم چنین اخذ و ثبت بسیاری از مجوزها برای محصولات عملا به راه اندازی و تاسیس شرکتی در جهاد دانشگاهی استان قم نیاز است؛ هم چنین در این راستای بحث چالش های نیروی انسانی در جهت سهامدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاری سازی برای جهاد دانشگاهی یک الزام است

تجاری سازی برای جهاد دانشگاهی یک الزام است