مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 14:402023-08-22دانش

کارت آزمون کاردانی به کارشناسی 1402 منتشر شد


آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1402 در رشته های با آزمون جمعه 3 شهریور 1402 برگزار می شود و داوطلبان می توانند از امروز 31 مرداد کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، کارت آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1402 از امروز 31 مرداد در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

آزمون در رشته های با آزمون شامل تکنولوژی اتاق عمل، علوم آزمایشگاهی، بهداشت عمومی، مامایی، تکنولوژی پرتوشناسی و فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی جمعه 3 شهریور 1402 برگزار می شود.

همچنین رشته محل های جدید دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1402 اعلام شده است.

داوطلبان می توانند از روز سه شنبه 31 مرداد تا روز جمعه 3 شهریور با توجه به مندرجات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و تغییرات آن در این اطلاعیه، نسبت به ویرایش فهرست انتخاب رشته محل ها و اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

داوطلبانی که براساس اطلاعیه های قبلی متقاضی ثبت نام و انتخاب رشته، در رشته های صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دوره کاردانی) هستند، لازم است علاوه بر مندرجات دفترچه راهنمای ثبت نام، به اصلاحات اعلام شده در این اطلاعیه نیز توجه لازم داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت آزمون کاردانی به کارشناسی 1402 منتشر شد

کارت آزمون کاردانی به کارشناسی 1402 منتشر شد