مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-12پزشكي

گروه کاری سلامت و امنیت غذایی استان قم برگزار شد


گروه کاری سلامت و امنیت غذایی استان قم با حضور معاون استاندار و رییس دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار و در این نشست بر توجه ویژه به سلامت زائران اربعین تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، در ابتدای این جلسه موضوع راه اندازی اتاق سلامت در ادارت استان مطرح که مقرر شد در این اتاق ها موضوع سلامت توسط رابطان سلامت بیان و آموزش های اولیه ارائه شود.

در ادامه جلسه موضوع بیماری های فصلی بحث و تبادل نظر شد که با توجه به مسافرت ها و همچنین حضور زائران در ایام اربعین مقرر شد معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم، نهایت دقت و رصد را در این خصوص داشته و دیگر دستگاه های اجرایی استان نیز همکاری لازم را داشته باشند.

با توجه به اهمیت تغذیه کودکان با شیرمادر، این موضوع مطرح و اهمیت آن تشریح شد و مقرر شد تا در این زمینه اقدامات تبلیغی و آگاهی رسانی به مادران در دستور کار باشد.

مصری رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در این خصوص گفت: 200 واحد بهداشتی در سطح استان قم داریم که می توانند در راستای ترویج شیر مادر تلاش کرده که البته اقدامات اساسی نیز تاکنون انجام داده اند.

وی تاکید کرد: مرکز مشاوره شیردهی تخصصی در سطح استان فعال است که به صورت خدمات مشاوره ای به مادران کمک می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه کاری سلامت و امنیت غذایی استان قم برگزار شد

گروه کاری سلامت و امنیت غذایی استان قم برگزار شد