مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-13پزشكي

نظام پزشکی: خالی شدن کشور از پزشکان جدی است


رییس کل سازمان نظام پزشکی کشور گفت: مهاجرت پزشکان، آینده پر افتخار پزشکی کشور را نشانه گرفته است و به حوزه سلامت به طور جدی آسیب می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کشور، محمد رییس زاده روز شنبه در کنگره سالیانه جراحان عمومی، بر همکاری های جامع بین رشته ای و نیز لزوم تامین معیشت پزشکان، حفظ حرمت جامعه پزشکی از طرف همه بدنه جامعه پزشکی و مردم تاکید کرد و در ادامه صحبت هایش ضمن هشدار نسبت به مهاجرت شغلی و مهاجرت به خارج از کشور از سوی جامعه پزشکی همچنین خالی شدن کشور از پزشکان را جدی خواند.

وی اظهار داشت: توجه به تامین معیشت پزشکان، حفظ حرمت جامعه پزشکی از طرف همه بدنه جامعه پزشکی ضروریست و نمی شود موضوع تعرفه و معیشت جامعه پزشکان و اقتصاد سلامت را نادیده بگیریم و بعد توقع داشته باشیم که هیچ مشکلی در حوزه سلامت نداشته باشیم.

رییس زاده ادامه داد: ما در حوزه تعرفه هرآنچه از دستمان برمی آمد، از هر روزنه و امکان و هر رایزنی و ظرفیت قانونی که می شد استفاده کردیم اما شرایط کشور و وضعیت اقتصادی شرایط خاصی است و به هرحال در بخش هایی از جامعه و حاکمیت هم نوع نگاه خاصی به جامعه پزشکی وجود دارد، به هرحال ما تمام تلاش خودمان را انجام دادیم اما اینکه چقدر موفق بوده ایم را شما باید بگویید ولی مطمئن باشید ما به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام پزشکی: خالی شدن کشور از پزشکان جدی است

نظام پزشکی: خالی شدن کشور از پزشکان جدی است