مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-14سياسي

کلنگ احداث سد الند در خوی به زمین زده می شود


نماینده خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی از کلنگ زنی اولین سد خوی خبر داد و گفت: این کار مهم و حیاتی را با پیگیری های فراوان از سه سال پیش شروع کردم و کلنگ زنی احداث سد الند در دره قریس خوی تا پایان تابستان امسال انجام می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی از کلنگ زنی اولین سد خوی خبر داد و گفت: این کار مهم و حیاتی را با پیگیری های فراوان از سه سال پیش شروع کردم و کلنگ زنی احداث سد "الند " در دره قریس خوی تا پایان تابستان امسال انجام می شود.

عادل نجف زاده 23 مرداد ماه در نشستی با خبرنگاران احداث نشدن این سد در طول 45 سال بعد از انقلاب را نتیجه غفلت مسئولین دانست و گفت: با احداث این سد علاوه بر تامین آب شرب و کشاورزی ،آب مصارف صنعتی نیز تامین شود.

وی از عزم جدی دولت و مجلس برای فرآوری و به فعلیت رساندن معادن خوی خبر داد و با بیان اینکه عملیات اجرایی معدن جنگسر خوی با حضور رییس سازمان سازمان انرژی اتمی کشور با 1500 نفر اشتغال زایی و با 6هزار میلیارد تومان اعتبار آغاز شد، تصریح کرد: در سایر بخش های معدنی از قبیل طلا و مس و سنگ آهن و سیلیس مطالعات لازم انجام شده و در آینده نزدیک نتایجشان مشخص می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ احداث سد الند در خوی به زمین زده می شود

کلنگ احداث سد الند در خوی به زمین زده می شود