مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 08:552023-08-14سياسي

افتتاح قرارگاه جهادی استانداری کرمان برای توانمندسازی روستاها


برنامه توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه با عنوان تکام در قالب قرارگاه جهادی استانداری کرمان در پیشرفت همه جانبه روستاها عملیاتی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس کرمان، سیدمصطفی آیت اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، روز یکشنبه 22 مرداد ماه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به افتتاح قرارگاه جهادی استانداری کرمان برای توانمندسازی روستاها عنوان کرد: این قرارگاه در راستای پیشرفت همه جانبه روستاها و اجرای طرح توانمندسازی و کار آفرینی مردم پایه تکام شکل گرفته است.

وی افزود: هدف قرارگاه و طرح بر این است که روستاها به شکلی توانمند شوند که امکان برگشت افراد به روستا وجود داشته باشد و زمینه های اشتغال مهیا باشد.

هدف اصلی طرح مهاجرت معکوس است محمدجواد عبدالکریمی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمان در خصوص این طرح گفت: قرار است در این طرح تمام ظرفیت های روستاهای شناسایی و از آن در مسیر دستیابی به توسعه روستاها استفاده شود.

وی ادامه داد: راهبرد اصلی وزارت کشور، ارتقای کفایت و کیفیت حکمرانی روستاها است که قرارگاه جهادی آن شکل گرفته و هدف اصلی بر مهاجرت معکوس و اصلاح ترکیبی جمعیت روستاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح قرارگاه جهادی استانداری کرمان برای توانمندسازی روستاها

افتتاح قرارگاه جهادی استانداری کرمان برای توانمندسازی روستاها