مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-07سياسي

بازخوانی بیانات رهبری درباره جهاد دانشگاهی


رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول حیات 43 ساله جهاد دانشگاهی، طی دیدارهایی که با اعضای این نهاد داشتند همواره با بیان اینکه جهاد دانشگاهی مولود انقلاب است، - این نهاد را جزء معدود رویش های انقلاب می خواندند و بر انجام کار گزین در این نهاد تاکید داشتند.

به همین منظور و به مناسبت چهل و سومین سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی گزیده ای از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان و جمعی از محققان جهاد دانشگاهی و همچنین بیانات ایشان در بازدید از پژوهشکده رویان طی سالهای گذشته را بازخوانی می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار روز دوشنبه 19 خردادماه سال 1393 با رییس، مدیران، پژوهشگران و محققان جهاد دانشگاهی، لازمه ادامه صحیح و پرشتاب حرکت علمی کشور را، کار و مدیریت جهادی و تقویت روحیه ما می توانیم با حفظ جهت گیریهای انقلابی و اسلامی و ترسیم دقیق جایگاه و وظایف، در چارچوب نقشه جامع علمی دانستند و تأکید کردند: هدف گذاری حرکت علمی کشور باید افزایش دانش جهانی از طریق تولید فرآورده های جدید و ناشناخته دانش بشری در چارچوب ارزشهای انسانی، باشد.

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار با گرامیداشت روز جوان ، مهمترین ویژگی جهاد دانشگاهی را برخورداری از نیروی جوان و در عین حال متخصص و دارای تفکر جهادی برشمردند و گفتند: جهاد دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی بیانات رهبری درباره جهاد دانشگاهی

بازخوانی بیانات رهبری درباره جهاد دانشگاهی