مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-21سياسي

تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران در اولویت قرار گیرد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان باید در اولویت طرح های عمرانی استان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمدحسن سلامی ظهر دوشنبه در نشست با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و معاونین با گرامیداشت یاد و خاطره ده هزار و چهارصد شهید فداکار استان مازندران در دوران انقلاب، دفاع مقدس و مدافعین حرم اظهار داشت: اعتقاد عمیق داریم یاد و راه شهیدان به جامعه و جوانان ما نورانیت و بصیرت می دهد و تا زمانی که یاد و سیره شهدا در جامعه ما زنده بماند انقلاب عزیزمان زنده و با صلابت به مسیر الهی خود ادامه خواهد داد.

وی، بنیاد شهید و امور ایثارگران را از یادگاری های ارزشمند امام راحل (ره) دانست و از ایثارگران به عنوان مرد میدان های سخت مجاهدت برای اسلام، انقلاب و کشور یاد کرد و بر حفظ و رسیدگی به امورات آن تأکید کرد.

سرهنگ پاسدار سلامی در ادامه عنوان کرد: انقلاب اسلامی در شرایط جنگ ترکیبی و نبرد شناختی نیازمند روحیه مجاهدت، ایثار و فداکاری در جامعه و جوانان است و هر ایثارگر و رزمنده دفاع مقدس می تواند تبیین گر و راوی مؤثر برای جوانان عزیز باشد.

این مسئول با تأکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ ارزش ها در جامعه، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم جامعه ایثارگری را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران در اولویت قرار گیرد

تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران در اولویت قرار گیرد