مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 22:552023-08-14ورزشي

شیشه عمر مدیریت خطیر در دست کیومرث هاشمی


برخلاف فضاسازی تیم رسانه ای علی خطیر مبنی بر انتصاب وی از سوی هیئت مدیره به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال،تا این لحظه انتخاب وی هیچ گونه رسمیتی ندارد مگر اینکه وزارت ورزش و جوانان با این انتصاب موافقت کند که تا لحظه انتشار این گزارش هیچ گونه موافقتی .

- جی پلاس و به نقل از ورزش.

آنلاین؛ برابر قانون زمانی مدیرعاملی فردی در باشگاه استقلال رسمیت پیدا می کند که وزیر ورزش و جوانان حکم انتصاب وی را تایید و امضا کند، که در مقطع فعلی کیومرث هاشمی به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان حکمی برای او صادر نکرده، به همین دلیل کانال رسمی باشگاه استقلال و پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان تا این لحظه هیچ خبری دال بر انتخاب علی خطیر به عنوان مدیرعامل استقلال منتشر نکردند! خبر انتخاب خطیر برای نخستین بار توسط یک سایت خبری منتشر شد از این رو این انتصاب به هیچ عنوان وجاهت لازم را ندارد مگر اینکه کیومرث هاشمی حاضر به امضای حکم مدیرعاملی خطیر شود که با در نظر گرفتن نارضایتی شدید وزارت ورزش و جوانان از عملکرد بحث برانگیز سرپرست مدیرعاملی استقلال این اتفاق بعید به نظر می رسد.

شنیده می شود کیومرث هاشمی تمایل چندانی به ادامه فعالیت خطیر در راس کادر مدیریتی باشگاه استقلال ندارد به ویژه اینکه آنها در جلسه امروز مجمع باشگاه استقلال موضوع ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیشه عمر مدیریت خطیر در دست کیومرث هاشمی

شیشه عمر مدیریت خطیر در دست کیومرث هاشمی