مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 11:152023-07-27سياسي

ظلم ستیزی شاکله اصلی شعر آیینی/ کلیشه جایی در اشعار آیینی ندارد


مداح اهل بیت(ع) در اردبیل گفت: زیبایی شعر می تواند شنونده را مجذوب خود کند اما آنچه باید مدنظر شاعران حوزه شعر آیینی باشد این است که به هیچ عنوان اسیر کلیشه و تکرار نباشند.

- اردبیل - مداح اهل بیت(ع) در اردبیل گفت: زیبایی شعر می تواند شنونده را مجذوب خود کند اما آنچه باید مدنظر شاعران حوزه شعر آیینی باشد این است که به هیچ عنوان اسیر کلیشه و تکرار نباشند.

خبرگزاری مهر -گروه استان ها؛ سولماز نعمتی: یکی از عواملی که در بقای فرهنگ عاشورایی سهیم است مداحان اهل بیت (ع) هستند که با ذکر مصیبت و ذکر فضائل خاندان وحی، مجالس حسینی را گرم و اشک عاشقانه شیعیان آل الله را جاری می سازند.

استان اردبیل مهد ترویج فرهنگ عاشورایی از ایام های گذشته در زمینه مداحی حرف اول را زده است و عشق به امام حسین (ع) را از دوران های دور تا امروز سینه به سینه از زبان مداحان اهل بیت می شنویم و برای مصیبت واقعه عاشورا سوگواری می کنیم.

احمد رهبری یکی از مداحان جوان و خوش صدا و اهل دل است که از دوران کودکی به همراه پدر مرحوم خود در ایام ماه محرم در مساجد و هیئت ها حضور داشته است و از همان دوران به یادگیری مداحی پرداخته است هم اکنون نیز با شاعران آیینی و پیرغلامان محلات مختلف مشغول فعالیت است و عشق به امام حسین (ع) را با نوحه خوانی و یادآوری واقعه کربلا به مردم نشان می ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظلم ستیزی شاکله اصلی شعر آیینی/ کلیشه جایی در اشعار آیینی ندارد

ظلم ستیزی شاکله اصلی شعر آیینی/ کلیشه جایی در اشعار آیینی ندارد