مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 09:102023-07-31اجتماعي

هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص 2 منطقه در وضعیت نارنجی


شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز 9 مرداد با میانگین 86 وضعیت قابل قبول را نشان می دهد.

- مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: میانگین شاخص هوای کلان شهر اصفهان امروز دوشنبه 9 مرداد براساس داده های دریافتی 16 ایستگاه پایش فعال با شاخص 86 در وضعیت قابل قبول ثبت شد.

جمشید لقایی خاطرنشان کرد: امروز آلاینده غالب هوای این کلان شهر ذرات معلق 10 میکرون (ریزگرد) بوده که شاخص آن برابر با 80 و در وضعیت قابل قبول است.

به گفته وی امروز شاخص هوا در ایستگاه سپاهان شهر با 53، خیابان میرزا طاهر با 64، خیابان فیض با 65، خیابان فرشادی با 68، پارک زمزم با 78، دانشگاه صنعتی با 80، ولدان و رهنان با 86، زینبیه با 95، بولوار کاوه با 98 و کردآباد با 99 AQI وضعیت قابل قبول را نشان می دهد.

مسئول کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: کماکان به افراد دارای بیماری های قلبی و تنفسی، سالمندان، زنان باردار و کودکان توصیه می شود که از فعالیت های طولانی و سنگین در فضای باز بکاهند.

همچنین سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط زیست (منطقه اصفهان)، امروز شاخص هوا در ایستگاه خیابان استانداری با 118 و احمدآباد با 112 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس و در بزرگراه خرازی با 96، خیابان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص 2 منطقه در وضعیت نارنجی

هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص 2 منطقه در وضعیت نارنجی