مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-12حوادث

کهگیلویه و بویراحمد پر از حادثه، بالگرد اورژانس هوایی ندارد!


استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه ای کوهستانی، سخت گذر و صعب العبور قرار دارد و با وقوع حادثه یا درخواست کمک بیماری در مناطق محروم و دور افتاده امدادرسانی و کمک به بیمار از راه زمینی غیرممکن می شود.

- کهگیلویه و بویراحمد پر از حادثه، بالگرد اورژانس هوایی ندارد! ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه ای کوهستانی، سخت گذر و صعب العبور قرار دارد و با وقوع حادثه یا درخواست کمک بیماری در مناطق محروم و دور افتاده امدادرسانی و کمک به بیمار از راه زمینی غیرممکن می شود.

با این حال با وجود تمامی این مخاطرات و تهدیدها، استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان از داشتن محورهای مواصلاتی مناسب، اورژانس هوایی و زیرساخت هایی چون قطار و فرودگاه مناسب محروم است.

پیگیری ها و مکاتبات با مسئولان وزارتی برای تامین بالگرد اورژانس هوایی در این استان ادامه دارد که امیدواریم متولیان امر در این زمیه مساعدت های لازم را مبذول فرمایند.

اورژانس هوایی یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد یک بالگرد داشت که حوالی ساعت 11 پیش از ظهر روز دوشنبه 26 تیرماه 1402 به همراه تکنسین ها و کادر پروازی در حال فرود در روستای سرآسیاب دهستان آجم از توابع بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد جهت امدادرسانی به یک بیمار بود که دچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کهگیلویه و بویراحمد پر از حادثه، بالگرد اورژانس هوایی ندارد!

کهگیلویه و بویراحمد پر از حادثه، بالگرد اورژانس هوایی ندارد!