مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 17:202023-08-22حوادث

دستگیری قاچاقچی و توزیع کننده مواد روانگردان در شمال غرب تهران


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از دستگیری یک نفر از توزیع کنندگان مواد روانگردان در شمال و شمال غرب پایتخت در محله سعادت آباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ حسین باباپور گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یک فروشنده مواد مخدر در منطقه سعادت آباد و شهرک غرب پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران پایگاه دوم این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی در ادامه افزود: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهم مشخص شد نامبرده با خودرو سواری و موتور سیکلت اقدام به توزیع و خرده فروشی مواد روان گردان می نماید و ضمن اجاره یک باب منزل اقدام به قاچاق مواد می کند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با جمع آوری اطلاعات به دست آمده مأموران ضمن به کارگیری شیوه های نوین پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این قاچاقچی حرفه ای و سابقه دار شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی عملیات دستگیری متهم را آغاز کردند.

سرهنگ باباپور در پایان بیان داشت: مأموران این پلیس در عملیاتی دقیق و منسجم با رعایت تمامی موازین شرعی و قانونی به محل فعالیت متهم وارد شده و ضمن دستگیری وی در بازرسی از محل موفق به کشف 9 کیلو گرم انواع مواد روان گردان جدید و بسیار مهلک و خطرناک شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاچاقچی و توزیع کننده مواد روانگردان در شمال غرب تهران

دستگیری قاچاقچی و توزیع کننده مواد روانگردان در شمال غرب تهران