مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-14سياسي

سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت اسناد کرمان شد


سید مهدی هاشمی به عنوان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، صبح امروز دوشنبه 23 مردادماه طی آیینی با حضور کشاورز معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سید مهدی هاشمی به عنوان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان معرفی شد و از خدمات محمدحسن کردستانی سرپرست سابق این مجموعه تقدیر به عمل آمد.

رییس کل دادگستری استان کرمان در این آیین اظهار داشت: با توجه به ضرورتی که اسناد حدنگار در کشور دارند، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تمام وجود در حال تلاش است تا بتواند این مسؤولیت و رسالت را در کشور به خوبی انجام دهد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی ادامه داد: تلاش برای سنددار کردن املاک و اسناد در حال انجام است زیرا اسناد رسمی نقش مهمی در پیشگیری از اختلافات در جامعه دارد.

وی ابراز داشت: چند سالی ست، اسناد حدنگار در راستای پیشگیری از ورود پرونده ها به دادگستری در دستور کار سازمان اسناد و املاک است و تلاش های بسیار زیادی را هم انجام داده اند تا بتوانند به هدف خود در حدنگاری اراضی ملی و املاک و اراضی مردم و کشاورزی و تجاری برسند.

رییس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: دوستان ثبت اسناد و املاک در استان کرمان نیز با تمام وجود پیگیر موضوع حدنگاری اسناد هستند و گزارش ها را بارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت اسناد کرمان شد

سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت اسناد کرمان شد