مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-12بين الملل

سفیر روسیه در آمریکا: ثابت شد که سقوط اقتصاد ما ممکن نیست


آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در آمریکا معتقد است که تحریم های جدید واشنگتن علیه مسکو نشانه شکست مواضع ضد روسی آمریکایی ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اقدام روز جمعه (دیروز) وزارت خزانه داری آمریکا در اعمال تحریم های جدید علیه اشخاص حقیقی و حقوقی روسیه، واکنش سفیر مسکو در واشنگتن را به همراه داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دولتی تاس روسیه، آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در آمریکا اعلام کرد که این تحریم ها نشانه شکست سیاست واشنگتن برای اعمال محدودیت ها علیه روسیه است.

آنتونوف در پیامی در صفحه تلگرامی خود نوشت: ما شاهد تلاش دیگر مقامات ایالات متحده برای مقابله با انتقادات فزاینده در رابطه با شکست سیاست محدودکننده دولت (آمریکا) هستیم .

سفیر روسیه در آمریکا ادامه داد: حتی برای روس هراسان هم کاملا واضح است که سقوط اقتصاد ما و تضعیف حاکمیت فن آوری روسیه، ممکن نبوده است.

این واقعیت به ویژه توسط کارشناسان بانک جهانی و صندوق بین المللی پول تأیید شد .

وی با تاکید بر اینکه حملات غرب به اقتصاد ما به طور موثری خنثی می شود.

این به مردم روسیه اجازه می دهد تا با اطمینان به آینده نگاه کنند ، اعلام کرد که مواضع و اقدامات آمریکا برای دیگر کشورهای جهان، ناامنی و مسموم بودن سیستم مالی با محوریت آمریکا را اثبات می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر روسیه در آمریکا: ثابت شد که سقوط اقتصاد ما ممکن نیست

سفیر روسیه در آمریکا: ثابت شد که سقوط اقتصاد ما ممکن نیست