مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 10:352023-07-29اقتصادي

طرح جامع حمل ونقل ضرورتی برای بهینه سازی ناوگان باری و مسافری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شهریار افندی زاده معاون حمل ‏ونقل وزیر راه و شهرسازی، به مشکلات ناوگان حمل ونقل کشور اشاره کرد و درباره کارکرد طرح جامع حمل ونقل گفت: - معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی طرح جامع حمل ونقل را ضرورتی برای بهینه سازی ناوگان و ارتقای پایداری حوزه حمل ونقل کشور دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شهریار افندی زاده معاون حمل ‏ونقل وزیر راه و شهرسازی، به مشکلات ناوگان حمل ونقل کشور اشاره کرد و درباره کارکرد طرح جامع حمل ونقل گفت: در تلاشی گسترده برای بهبود و بهینه سازی ناوگان حمل ونقل و ارتقای پایداری این حوزه پرچالش، معاونت حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی با تمرکز بر طرح جامع حمل ونقل، به عنوان یک مسیر استراتژیک و محوری، گام های مؤثری را برداشته است.

معاون حمل‏ ونقل وزیر راه و شهرسازی هدف اصلی از اجرای طرح جامع حمل ونقل را تحقق یک نظام پایدار حمل ونقل در کشور دانست که باعث بهینه سازی ناوگان باری و مسافری و تضمین پایداری این حوزه از جنبه های مختلف می شود.

افندی زاده با تأکید بر اهمیت تعادل میان نیاز های حمل ونقل کشور و توجه به نیاز های آینده، توضیح داد: معضلات ناوگان حمل ونقل از جنبه های مختلف قابل بررسی است که عدم تناسب متوازن ناوگان باری و مسافری در شبکه حمل ونقل، عدم تخصیص به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع حمل ونقل ضرورتی برای بهینه سازی ناوگان باری و مسافری

طرح جامع حمل ونقل ضرورتی برای بهینه سازی ناوگان باری و مسافری