مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 16:502023-08-22سياسي

بازدید خبرنگاران از 13 پروژه فعال در شهرکرد


شهرکرد_ در دومین تور خبری مدیریت شهری، اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی از 13 پروژه عمرانی فعال در شهرکرد بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین واحدیان امروز سه شنبه در حاشیه این بازدید اظهار داشت: پروژه اتصال جاده نمایشگاه به میدان حضرت قمربنی هاشم (ع) امسال آغاز و تاکنون عملیات خاکبرداری و نخاله برداری به مساحت 40 هزارمترمربع شامل 5 هزار سرویس و خاکریزی و دپو شن خاکی و سنگ انفجاری به مساحت 64 هزار مترمکعب شامل 8 هزار سرویس انجام شده است.

وی با بیان اینکه عملیات زیرسازی شامل پخش شن خاکی، سنگ انفجاری، آب و غلطک به مساحت 8500 مترمربع انجام شده است، افزود: پیشرفت فیزیکی این پروژه 40 درصد براورده شد و به صورت امانی انجام می شود.

شهردار شهرکرد بیان کرد: در راستای ساماندهی مشاغل واقع در آرامستان و ارائه هرچه بهتر خدمات به شهروندان، غرفه های خدماتی جدید از طریق مشارکت با سرمایه گذاری در قالب قرارداد BOLT انجام شد.

واحدیان با بیان اینکه غرفه ها شامل گل فروشی، سنگ تراشی و تشریفات هستند، خاطرنشان کرد: این پروژه به مساحت 102 مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در سال جاری اجرا شد.

وی با اشاره به پروژه احداث زمین چمن مصنوعی منظریه گفت: این پروژه به مساحت 1318 مترمربع با یک میلیارد تومان اعتبار در سال جاری انجام شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید خبرنگاران از 13 پروژه فعال در شهرکرد

بازدید خبرنگاران از 13 پروژه فعال در شهرکرد