مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 20:502023-07-23سياسي

راز ماندگاری واقعه عاشورا تبلیغ و اطلاع رسانی است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: راز ماندگاری و مانایی واقعه عاشورا تبلیغ و اطلاع رسانی مناسب است.

- بوشهر- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: راز ماندگاری و مانایی واقعه عاشورا تبلیغ و اطلاع رسانی مناسب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی یکشنبه شب در مراسم عزاداری محرم در آب پخش ضمن تسلیت ایام عزای آل الله، اظهار داشت: یکی از سوالی که در خصوص واقعه عاشورا و قصه پاسداری سیدالشهدا (ع) به ذهن تبادر می کند این است که راز ماندگار آن چیست و چرا هرچه زمان می گذرد باشکوه بیشتری برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در پاسخ باید گفت یکی از علت هایی مانایی واقعه عاشور این بود که حضرت اباعبدالله الحسین و اصحابش به عهد خودشان با خدای متعال عمل کردند.

هاشمی با اشاره به یکی دیگر از رازهای ماندگاری واقعه عاشورا، ابراز داشت: یکی دیگر از رازهای مانایی قصه جانفشانی و جانبازی امام حسین (ع) واصحابش، تکلیف گرایی و عمل کردن به تکلیف بود.

وی خاطرنشان کرد: امام تلاش زیادی را از ابتدای حرکت عاشورایی تا لحظات شهادت انجام دادند تا مردم زمانه خویش را به تکلیف برسانند و نکته مهم اینکه برخی ها حتی بعد از اینکه سر امام را بر نیزه دیدند بازهم به تکلیف نرسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز ماندگاری واقعه عاشورا تبلیغ و اطلاع رسانی است

راز ماندگاری واقعه عاشورا تبلیغ و اطلاع رسانی است