مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 08:202023-07-25سياسي

برنامه های تاسوعا و عاشورا در بوشهر/ مسیر حرکت هیئت ها مشخص شد


رییس شورای هیئت های مذهبی شهرستان بوشهر گفت: حرکت بزرگ دسته های عزاداری شهرستان بوشهر در روزهای تاسوعا و عاشورا برگزار می شود.

- سید ناصر فاطمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ابتدای محرم برنامه های سوگواری سرور و سالار شهیدان در نقاط مختلف شهرستان بوشهر با تلاش و پیگیری هیئت های مذهبی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم و برنامه های دهه اول محرم بیان کرد: مردم مثل گذشته حضوری گسترده و پرشور در مراسم و مجالس حسینی در شهرها و روستاها دارند.

رییس شورای هیئت های مذهبی شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته، حرکت بزرگ دسته های عزاداری شهرستان بوشهر همراه با زنجیر زنی و سینه زنی در روزهای تاسوعا و عاشورا برگزار می شود.

وی ادامه داد: در روز پنجشنبه پنجم مرداد مراسم تاسوعای حسینی از ساعت 10 صبح از سه راه امامزاده تا امامزاده عبدالمهیمن علیه السلام همراه با حرکت بزرگ دستجات عزاداری زنجیر زنی و سینه زنی برگزار می شود.

فاطمی افزود: در روز جمعه ششم مرداد مراسم عاشورای حسینی از ساعت 10 صبح از میدان قدس تا مصلی جمعه بوشهر همراه با حرکت بزرگ دستجات عزاداری زنجیر زنی و سینه زنی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های تاسوعا و عاشورا در بوشهر/ مسیر حرکت هیئت ها مشخص شد

برنامه های تاسوعا و عاشورا در بوشهر/ مسیر حرکت هیئت ها مشخص شد