مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 07:252023-08-12اجتماعي

پیش بینی ثبت نام 163هزار دانش آموز در مدارس کهگیلویه و بویراحمد


دبیر ستاد ثبت نام مدارس استان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیش بینی می شود با توجه به آمار سال قبل و دانش آموزان پایه دوازدهم که تحصیلات آنها به پایان می رسد در سال تحصیلی آینده تعداد دانش آموزان مدارس استان به 163هزار نفر برسد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دبیر ستاد ثبت نام مدارس استان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیش بینی می شود با توجه به آمار سال قبل و دانش آموزان پایه دوازدهم که تحصیلات آنها به پایان می رسد در سال تحصیلی آینده تعداد دانش آموزان مدارس استان به 163هزار نفر برسد.

محمد دانشی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس استان طی سال تحصیلی گذشته به استثنای دانش آموزان بزرگسالان، از راه دور و ترمیم معدل بیش از 170 هزار نفر بوده است.

وی اظهارکرد: ثبت نام نوآموزان کلاس اولی از نهم اردیبهشت ماه 1402 شروع شد، پایه هفتم از اول تیر ماه و میان پایه ها بعد از اعلام نتایج آزمون های خرداد ماه آغاز شده است و تا پایان مرداد ادامه دارد، البته برای موارد استثنا و جامانده تا پایان شهریور ماه قابل تمدید است.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پیش بینی ثبت نام دانش آموزان دوره متوسطه اول استان به صورت تقری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ثبت نام 163هزار دانش آموز در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

پیش بینی ثبت نام 163هزار دانش آموز در مدارس کهگیلویه و بویراحمد