مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-01ورزشي

ایسنا: 5 ورزشگاه مجوز حضور بانوان را گرفتند


منابع خبری به ایسنا گفته اند ورزشگاه های یادگار امام تبریز، نقش جهان اصفهان، شهدای فولاد اهواز، آزادی تهران و شهید سلیمانی سیرجان مجوز میزبانی از زنان را دریافت کرده اند و سایر ورزشگاه ها مانند شهید وطنی قائمشهر نیز در تدارک فراهم کردن مقدمات اولیه و میزبانی از بانوان هستند.

- زنان در هفته نخست لیگ برتر می توانند در سه دیدار از جمله دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک در ورزشگاه حضور داشته باشند.

  هفته نخست لیگ برتر ایران روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری برگزار می شود و 16 تیم لیگ برتری به طور رسمی وارد لیگ بیست وسوم خواهند شد.

طبق برنامه ریزی های از پیش تعیین شده و نامه نگاری های سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در هفته نخست شاهد حضور زنان در برخی از ورزشگاه های کشور خواهیم بود.

خبرنگار ایسنا مطلع شد زنان فعلا می توانند در پنج شهر و ورزشگاه مختلف راهی ورزشگاه ها شوند که در هفته اول این امکان در سه بازی فراهم شده است: گل گهر سیرجان - فولاد خوزستانورزشگاه شهید سلیمانی پرسپولیس و آلومینیوم اراکورزشگاه آزادی تهران سپاهان و تراکتورورزشگاه نقش جهان اصفهان منابع خبری به ایسنا گفته اند ورزشگاه های یادگار امام تبریز، نقش جهان اصفهان، شهدای فولاد اهواز، آزادی تهران و شهید سلیمانی سیرجان مجوز میزبانی از زنان را دریافت کرده اند و سای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایسنا: 5 ورزشگاه مجوز حضور بانوان را گرفتند

ایسنا: 5 ورزشگاه مجوز حضور بانوان را گرفتند