مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-05سياسي

فضای همدلی برای حضور رییس جمهور در ایلام ایجاد شده است


استاندار ایلام با اشاره به اینکه بانوان ایلامی نماد غیرتمندی و حجاب در کشور هستند،گفت:فضای همدلی برای حضور رییس جمهور در ایلام ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا ظهر روز شنبه در نشست با اعضای کمیته بانوان ستاد سفر ریاست جمهوری با یاد و خاطره شهدا و سه هزار شهید استان، گفت: مردم ایلام در هشت سال جنگ تحمیلی جانانه ایستادگی کردند و با وجود جانفشانی این عزیزان، ایلام استانی پرافتخار در کشور است.

وی مرزداری هشت سال دفاع مقدس و میزبانی زوار عتبات عالیات را دو افتخار بزرگ مردم ایلام عنوان کرد و افزود: افتخار می کنیم که در استانی خدمت می کنیم که پایتخت اربعین است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: استان ایلام در تاریخ ریشه دارد و ریشه دار بودن این استان به مرور زمان خود را نشان داده است و قرارگیری ایلام به عنوان قطب اربعین یک موهبت الهی است.

استاندار ایلام با بیان اینکه ایلام قطب اربعین است، گفت: اربعین مقدمه ساز آغاز حکومت جهانی قائم آل محمد (عج) است و این پیاده روی و حضور پرشور مردم در اربعین نشانگر علاقه مردم به اهل بیت (ع) است .

دکتر بهرام نیا تاکید کرد: افتخار بزرگیست برای هرکسی که در برگزاری کنگره جهانی اربعین نقشی داشته باشد که خوشبختانه در کشور، ایلام به عنوان پایتخت خادمان اربعین بیشترین نقش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای همدلی برای حضور رییس جمهور در ایلام ایجاد شده است

فضای همدلی برای حضور رییس جمهور در ایلام ایجاد شده است