مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 16:102023-08-05اقتصادي

همدان خنک می شود


کارشناس اداره کل هواشناسی همدان از تابستان گرم امسال نسبت به بلند مدت خبر داد و گفت: از فردا به تدریج روند کاهش دما در پیش است به طوری که 2 تا 3 درجه سانتیگراد از دما کاسته خواهد شد.

- روح الله زاهدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در تابستان امسال دمای 40 درجه ای دو سه مورد در استان تجربه شد اظهار کرد: در مجموع تابستان امسال، نسبت به بلندمدت تابستان گرم تری بود به نحوی که تا دو درجه سانتیگراد افزایش دما را شاهد بودیم.

وی با اشاره به اینکه روند افزایش دما و تابستان را می تواند بی سابقه تلقی کرد افزود: از فردا به تدریج روند کاهش دما در پیش است به طوری که 2 تا 3 درجه سانتیگراد از دما کاسته خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی یادآور شد: اگرچه امروز نیز افزایش سرعت باد پدیده غالب است تا جایی که سرعت تا 60 کیلومتر بر ساعت می رسد ضمن اینکه افزایش ابرناکی محتمل است.

وی با تاکید بر اینکه اواسط هفته افزایش ابرناکی رشد بیشتری خواهد داشت گفت: بارش باران های پراکنده یا رگبار باران در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در اکثر نقاط استان به ویژه بخش شمالی دور از ذهن نیست.

زاهدی در قسمت دیگر متذکر شد: باید به غبار رقیق موجود در هوا طی این هفته نیز گریزی زد به نحوی که طی ساعات بعدازظهر از کیفیت هوا مقداری کاسته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان خنک می شود

همدان خنک می شود