مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-22سياسي

امکان ثبت نام مشمولان خدمت سربازی در فراخوان جذب هیات علمی فراهم شد


رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم گفت: برای اولین بار فرصتی ایجاد شده است مشمولان خدمت سربازی غیر غایب دارای مدرک دکترا در فراخوان جذب اعضای هیات علمی ثبت نام کنند.

- رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم گفت: برای اولین بار فرصتی ایجاد شده است مشمولان خدمت سربازی غیر غایب دارای مدرک دکترا در فراخوان جذب اعضای هیات علمی ثبت نام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد خلج امیرحسینی گفت : اولین فراخوان جذب اعضای هیات علمی در سال 1402 از روز شنبه 4 شهریورماه آغاز و تا پنچشنبه 16 شهریورماه ادامه دارد که این فراخوان دارای دو ویژگی خاص نسبت به فراخوان های قبلی است.

وی افزود: برای اولین بار این فرصت فراهم باشد تا دانش آموختگان دکترا که فاقد کارت پایان خدمت هستند و یا در حال طی دوره خدمت نظام وظیفه هستند به شرط نداشتن غیبت، در فراخوان جذب شرکت و وارد رقابت جذب شوند.

خلج گفت: طبق قول مساعد ستاد کل نیروهای مسلح، این مشمولان اگر موفق به طی فرایند جذب دانشگاه ها شوند به عنوان عضو هیات علمی پیمانی محسوب شده و دوران تعهد خدمت وظیفه را در دانشگاه طی می کنند.

رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم اظهار داشت: همچنین برای اولین بار قبل از آغاز فراخوان، مجوز های استخدامی از سازمان های امور اداری و استخدامی و برنامه و بودجه اخذ شده است و برای اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان ثبت نام مشمولان خدمت سربازی در فراخوان جذب هیات علمی فراهم شد

امکان ثبت نام مشمولان خدمت سربازی در فراخوان جذب هیات علمی فراهم شد