مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 16:402023-08-10اجتماعي

توفان شن و گرد و خاک در 3 استان و هشدار اختلال در تردد جاده ای


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از روز 21 مرداد تا روز 24 مرداد، توفان گرد و خاک و توفان شن در 3 استان خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و جنوب شرق خراسان رضوی، - صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز و فردا در ارتفاعات البرز مرکزی، جنوب کرمان، جنوب شرق فارس و شمال و شرق هرمزگان رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید، خصوصا در ساعات بعدازظهر پیش بینی می شود.

وی افزود: در همین مدت در شرق و شمال شرق کشور، به ویژه زابل وزش باد شدید و در برخی ساعات گردوخاک داریم و در سایر مناطق کشور جوی آرام، همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از شنبه 21 مرداد تا دوشنبه وزش باد در نوار شرقی کشور، خصوصا استان های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان داریم و در سایر مناطق کشور، آسمانی صاف همراه با ماندگاری هوای گرم تابستانی پیش بینی می شود.

* هشدار نارنجی سازمان هواشناسی بابت توفان گردوخاک و شن در 3 استان ضیاییان با اشاره به صدور هشدار نارنجی سازمان هواشناسی بیان کرد: از روز شنبه 21 مرداد تا  روز سه شنبه 24 مرداد وزش باد همراه با خیزش گردوخاک و در نواحی مستعد توفان گردوخاک و توفان شن در 3 استان خراسان جنوبی، شمال سیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توفان شن و گرد و خاک در 3 استان و هشدار اختلال در تردد جاده ای

توفان شن و گرد و خاک در 3 استان و هشدار اختلال در تردد جاده ای