مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 12:432023-08-13اجتماعي

وضعیت مطلوب استان زنجان در ثبت نام دانش آموزان در سامانه کتب درسی


مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان با بیان اینکه در مقطع ابتدایی 86 درصد دانش آموزان زنجانی در سامانه دریافت کتب درسی ثبت نام کرده اند، گفت: در کل 73 درصد دانش آموزان استان در سامانه توزیع کتب درسی برای دریافت کتب درسی خود ثبت نام کرده اند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان با بیان اینکه در مقطع ابتدایی 86 درصد دانش آموزان زنجانی در سامانه دریافت کتب درسی ثبت نام کرده اند، گفت: در کل 73 درصد دانش آموزان استان در سامانه توزیع کتب درسی برای دریافت کتب درسی خود ثبت نام کرده اند.

علی اسماعیلی در بازدید از خبرگزاری ایسنا به مناسبت روز خبرنگار، اظهار کرد: تا به امروز بیش از یک و نیم میلیون جلد از کتب درسی برای سال تحصیلی آینده در استان تامین و توزیع شده است.

وی با اشاره به وضعیت تامین کتب درسی دانش آموزان برای سال تحصیلی آینده، اظهار کرد: مطابق برنامه هر ساله، فرآیند تامین کتب درسی دانش آموزان در استان زنجان نیز آغاز و در حال پیگیری است.

دستگاه تعلیم و تربیت استان برای سال تحصیلی پیش رو بیش از 2 میلیون جلد کتاب را در بین دانش آموزان توزیع خواهد کرد که تا به امروز بیش از یک و نیم میلیون جلد کتاب در قالب 330 عنوان مختلف از وزارت آموزش وپرورش دریافت و برای توزیع به مناطق 14 گانه ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مطلوب استان زنجان در ثبت نام دانش آموزان در سامانه کتب درسی

وضعیت مطلوب استان زنجان در ثبت نام دانش آموزان در سامانه کتب درسی