مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 23:502023-08-09اقتصادي

18 میلیارد تومان جهت تجهیز توسعه خطوط انتقال برق قرچک تخصیص یافته است


18 میلیارد تومان در راستای تجهیز، توسعه و اصلاح خطوط انتقال برق در سال جاری در شهرستان قرچک هزینه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، محمد رضا علمایی مدیر برق منطقه قرچک شامگاه امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه، اظهار کرد: وظیفه ذاتی اداره برق خدمت رسانی به شهروندان در حوزه های برق در منطقه است، هدف ادارات و نهاد خدمات رسان جلب رضایت شهروندی است .

وی گفت: سعی خود را به کار بستیم تا همه محلات قرچک به هیچ عنوان خاموشی نداشته باشد، این روشنایی باعث می شود تا مشکلات و معضلاتی که در حوزه سرقت نداشته باشیم.

علمایی افزود: با زحمات و تلاش شبانه روزی پرسنل برق منطقه شهرستان پروژه سیم به کابل در سال گذشته انجام شده است و در سال سال جاری اعتباری بالغ بر 18 میلیارد تومان جهت تجهیز و توسعه، احداث و اصلاح و بهینه سازی شبکه در نظر گرفته شده است، تبدیل خطوط سیم به کابل باعث میشود سرقت خطوط انتقال کاهش پیدا کرده و ایمنی در حوزه انتقال خطوط برق افزایش پیدا کند.

مدیر برق منطقه قرچک گفت: سال گذشته 13 ترانس برق 315 کاوا در راستای تثبیت جریان برق در سطح شهرستان نصب شده که ارزش ریالی این ترانس ها 8 میلیارد تومان است و 5 ترانس 315 کاوا نیز  از اعتبارات روستایی نصب شده است، در خصوص اصلاح خطوط فشار ضعیف اعم از سیم به کابل در حدود 4 میلیارد تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 میلیارد تومان جهت تجهیز توسعه خطوط انتقال برق قرچک تخصیص یافته است

18 میلیارد تومان جهت تجهیز توسعه خطوط انتقال برق قرچک تخصیص یافته است