مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:252023-08-19سياسي

اعزام 35 موکب با 3000 خادم از مازندران در اربعین حسینی


معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: 35 موکب و حدود سه هزار خادم از استان برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی به عتبات عالیات اعزام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی بعدازظهر شنبه در نشست ستاد اربعین حسینی با بیان اینکه مازندران به عنوان پرچمدار علویان در راستای تحقق تحقق و حفظ ارزش های دینی، مذهبی و معنوی، برای برپایی مواکب، از استان های پیشرو است، اظهار کرد: موکب مازندران در شهرهای نجف اشرف، کربلای معلی، سامرا، کاظمین و دیگر نقاط عتبات عالیات دایر خواهد شد.

ُوی با قدردانی از موکب داران مازندران که برای اعزام به عتبات عالیات زود هنگام اقدام کردند تا کار خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی را زودتر آغاز نمایند، افزود: پیاده روی اربعین نماد وحدت جهان تشیع و به نمایش گذاشتن عظمت و شأن نهضت کربلا به جهانیان است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران از اعزام 35 موکب استان خبر داد و یادآور شد: دو موکب در مرز مهران و 33 موکب در عراق مستقر خواهند شد تا تمامی مسیرهای منتهی به کربلا حضور مؤثر داشته باشند.

سلگی خادمین اعزامی به این کنگره بزرگ جهان اسلام را حدود سه هزار خادم از مازندران اعلام و تصریح کرد: ظرفیت پذیرایی مازندران در اربعین امسال برای ارائه خدمات اسکان، تغذیه و درمان حدود 50 هزار تا 60 هزار زائر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 35 موکب با 3000 خادم از مازندران در اربعین حسینی

اعزام 35 موکب با 3000 خادم از مازندران در اربعین حسینی