مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 13:202023-08-16اجتماعي

تأمین آب محل اسکان موقت زائرین در پارک جنگلی چغاسبز ایلام


شرکت آبفای ایلام در ایام اربعین برنامه های ویژه ای همچون تأمین آب محل اسکان موقت زائرین در پارک جنگلی چغاسبز را در دست اقدام دارد.

- پرویز ناصری مدیر کل آب و فاضلاب استان ایلام، ظهر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به اینکه در ایام اربعین حسینی بیش از 65 درصد زائران از مرز بین المللی مهران تردد خواهند کرد و همچنین بیش از 75 درصد بازگشت زوار نیز از مرز مهران صورت می گیرد، نیاز است در راستای خدمات رسانی مطلوب تلاش های خود را افزایش دهیم.

وی افزود: این خدمت با توجه به حجم عظیم زائران، به تنهایی بر عهده استان ایلام نیست بلکه نیازمند همراهی همه استان های کشور است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ادامه داد: این شرکت در ایام اربعین  سال جاری برنامه های ویژه ای از جمله تامین آب پایدار از پل زائر تا پایانه مرزی مهران به مقدار 130 لیتر در ثانیه، آبرسانی پایدار از پل زائر تا محل پایانه مرزی و موکب ها با نصب آب سردکن های مسیر و پایانه برکت، دفع فاضلاب پایانه مرزی تا پایانه برکت شامل خط رفت و برگشت به طول 20 کیلومتر، تأمین آب سرویس های بهداشتی میدان ارغوان شهرستان ایلام با استفاده از شبکه آب پایدار، تأمین آب محل اسکان موقت (زائرین) 100 هزار نفری پارک جنگلی چغاسبز ایلام به صورت پایدار و همچنین استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین آب محل اسکان موقت زائرین در پارک جنگلی چغاسبز ایلام

تأمین آب محل اسکان موقت زائرین در پارک جنگلی چغاسبز ایلام