مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-22اقتصادي

افتتاح مخزن 2 هزار متر مکعبی رحیم آباد رودسر


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان از افتتاح مخزن 2 هزار متر مکعبی رحیم آباد رودسر خبر داد و گفت: هدف از اجرای پروژه احداث و تجهیز ایستگاه پمپاژ به ظرفیت یک صد مترمکعب را انتقال آب از محل تصفیه خانه طول لات بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، وحید خرمی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح مخزن 2 هزار متر مکعبی رحیم آباد رودسر اظهار کرد: هدف از اجرای پروژه احداث و تجهیز ایستگاه پمپاژ به ظرفیت یک صد مترمکعب را انتقال آب از محل تصفیه خانه طول لات به مخزن 2 هزار مترمکعبی  و خط انتقال و اتصال به شبکه توزیع شهر برای تامین آب آشامیدنی و فشار مناسب شهر رحیم آباد است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح 200 میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: ارزش کنونی این طرح این پروژه  700 میلیارد ریال است که از سال 97 آغاز شده و اکنون به اتمام رسید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان با اعلام جزییات اقدامات اجرایی برای تکمیل مخزن 2 هزار متر مکعبی رحیم آباد رودسر بیان کرد: احداث ایستگاه پمپاژ، لوله گذاری و خط انتقال رفت و برگشت (خط انتقال رفت از ایستگاه پمپاژ به مخزن 2 هزار مترمکعبی و خط انتقال برگشت از مخزن 2هزار متر مکعبی برای اتصال به شبکه شهر رحیم آباد) و لوله سرریز مخزن با استفاده از لوله های پلی اتیلن  به طول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مخزن 2 هزار متر مکعبی رحیم آباد رودسر

افتتاح مخزن 2 هزار متر مکعبی رحیم آباد رودسر