مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 22:352023-07-29پزشكي

نخبگان ایلامی طرح های پیشران اقتصادی ارائه کنند


استاندار ایلام با بیان اینکه نخبگان استان طرح های پیشران اقتصادی را ارائه کنند، گفت: نشست با نخگبان دانشگاهی زمینه ساز توسعه استان در همه ابعاد است.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام با بیان اینکه نخبگان استان طرح های پیشران اقتصادی را ارائه کنند، گفت: نشست با نخگبان دانشگاهی زمینه ساز توسعه استان در همه ابعاد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن بهرام نیا در نشست با نخبگان دانشگاهی استان با اشاره به رتبه 17 دانشگاه علوم پزشکی ایلام از بین 65 دانشگاه علوم پزشکی کشور اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایلام، طبق رتبه بندی اعلام شده موفق به کسب رتبه جهانی 151 تا 200 در بین دانشگاه های جوان جهان، رتبه 145 در بین دانشگاه های آسیا و رتبه 501 در بین تمامی دانشگاه علوم پزشکی جهان شده است.

وی خواستار ارائه ی نظرات و پیشنهادات نخبگان استان شد و خاطرنشان کرد: نخگبان استان می توانند با ارائه طرح های پیشران اقتصادی در توسعه و پیشرفت اقتصادی استان موثر و زمینه ساز سرمایه گذاری و نشاط اجتماعی در استان باشند.

استاندار ایلام با اشاره به سند آمایش سرزمین و نقش آن در توسعه اقتصادی و پیشبرد اهداف استان، تاکید کرد: سند آمایش سرزمین استان تدوین و در این سند، پتانسیل های استان در ابعاد مختلف دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان ایلامی طرح های پیشران اقتصادی ارائه کنند

نخبگان ایلامی طرح های پیشران اقتصادی ارائه کنند