مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 17:252023-08-15بين الملل

وزیر دفاع طالبان: دیگر در فکر انتقام نیستیم


سرپرست وزارت دفاع دولت موقت طالبان در دومین سالروز خروج نظامیان آمریکایی و حاکمیت این گروه بر افغانستان گفت طالبان دیگر «در فکر انتقام نیست».

- سرپرست وزارت دفاع دولت موقت طالبان در دومین سالروز خروج نظامیان آمریکایی و حاکمیت این گروه بر افغانستان گفت طالبان دیگر در فکر انتقام نیست .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از طلوع نیوز، امیرخان متقی سرپرست وزارت خارجه دولت موقت طالبان در مراسم دومین سال حاکمیت طالبان بر افغانستان و خروج نظامیان خارجی از این کشور گفت: با افغانستانی که حالا نظام و نیروهای نظامی قوی دارد، باید تعامل شود.

متقی در این مراسم به مقایسه کارکردهای حکومت کنونی و حکومت پیشین افغانستان پرداخت و از زمانی که به اعتقاد او دلار در افغانستان می بارید ، انتقاد کرد.

سرپرست وزارت خارجه دولت موقت طالبان افزود: حتی یک بیمارستان با اصول و معیار در کشور ساخته نشد اما اکنون گذرگاه های کشور باز است و تجارت با کشورها آزادانه انجام می شود.

بانک های خالی، کوچه و پارک های پر از معتادان مواد مخدر از میراث هایی بود که به حکومت سرپرست رسید.

همچنین محمد یعقوب مجاهد سرپرست وزارت دفاع دولت موقت طالبان نیز در این مراسم گفت: دیگر در فکر انتقام نیستیم و اکنون زمان آبادی کشور رسیده تا با عشق و علاقه مندی در این راستا رقابت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع طالبان: دیگر در فکر انتقام نیستیم

وزیر دفاع طالبان: دیگر در فکر انتقام نیستیم