مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-14دانش

شورایعالی انقلاب فرهنگی حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) را محکوم کرد


دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه ای حمله تروریستی به حرم مطهر شاه چراغ (ع) و به شهادت رساندن و زخمی کردن زائران و عزاداران بی گناه این ملجأ شریف را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه ای، حمله تروریستی به حرم مطهر شاه چراغ (ع) و به شهادت رساندن و زخمی کردن زائران و عزاداران بی گناه این ملجأ شریف، را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ ذُکِّرَ بِآیَاتِ رَبِّهِ ثُمَّ أَعْرَضَ عَنْهَا ۚ إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ (سوره سجده آیه 22)  حمله تروریستی به حرم مطهر شاه چراغ (ع) و به شهادت رساندن و زخمی نمودن زائران و عزاداران بی گناه این ملجأ شریف توسط عوامل منحرف و فاسد دشمنان دین خدا، بدون تردید ناشی از بغض و کینه آنان از عظمت و اوج اخلاص و عشق مردم متدین و انقلابی ایران به ساحت نورانی و مطهر ائمه اطهار علیهم السلام الله است.

برگزاری پرشکوه مراسمات عزاداری تاسوعا و عاشورای اباعبدالله الحسین علیه السلام در جای جای کشور و به ظهور رساندن ارادت به خاندان نبوت و بیعت مجدد با سیره و روش و راه حق و حقیقت پیامبر عظیم الشان اسلام و ائمه اطهار علیهم السل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورایعالی انقلاب فرهنگی حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) را محکوم کرد

شورایعالی انقلاب فرهنگی حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) را محکوم کرد