مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 18:152023-08-12سياسي

رویداد علمی«برپا»باعث توانمندسازی استعدادهای برتر زنجان می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: برگزاری رویداد علمی - فناورانه، مهارتی و تفریحی«برپا»، قدمی موثر در راستای شناخت و توانمندسازی استعدادهای برتر است.

- زنجان-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: برگزاری رویداد علمی - فناورانه، مهارتی و تفریحی برپا ، قدمی موثر در راستای شناخت و توانمندسازی استعدادهای برتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابوالفضل رفیعی روز شنبه در مراسم اختتامیه رویداد برپا، افزود: یکی از ویژگی های این رویداد در کنار جنبه علمی، توجه به پرورش سایر ابعاد شخصیتی و استعدادهای شناخته نشده دانش آموزان است.

وی افزود: برگزاری موفق و موثر این رویداد به صیانت و حفظ این سرمایه ها و توانمندسازی و مهارت افزایی آنها کمک می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه استعدادهای برتر و نخبگان علمی جایگاه ویژه ای در رشد و توسعه کشور و حل مسائل و مشکلات استان دارند، گفت: این عزیزان سرمایه های کشور هستند و آینده روشنتری برای کشور رقم می زنند.

رفیعی افزود: رویداد علمی برپا که حاصل کمیته راهبری استعدادهای درخشان استان است، صرفاً آغازی برای اقدامات بعدی است و ادامه آن در سطوح بالاتر از طریق شبکه سازی و حفظ ارتباطات و تعمیم آن در سطح ملی هدفگذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد علمی«برپا»باعث توانمندسازی استعدادهای برتر زنجان می شود

رویداد علمی«برپا»باعث توانمندسازی استعدادهای برتر زنجان می شود