مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 07:052023-08-20بين الملل

آواربرداری آتش سوزی هاوایی 1میلیارددلار هزینه و 1سال زمان می برد


مقامات آمریکایی گفته اند که آواربرداری آتش سوزی مائویی در هاوایی ممکن است یک سال طول بکشد و یک میلیارد دلار هزینه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از هیل، جاش گرین ، فرماندار هاوایی اعلام کرده است که تا کنون فقط حدود 60 درصد از منطقه آتش سوزی در این ایالت توسط تیم های جستجو و نجات مورد بررسی و عملیات قرار گرفته اند و بسیاری از مناطق باقی مانده از آتش سوزی هنوز در وضعیت بحرانی به سر می برند.

برایان شاتز (D) سناتور ایالات متحده نیز گفت که حتی پس از انجام این کار، پاکسازی خاکستر و آوار از لاهاینا و جوامع اطراف یک فرآیند طولانی، پرهزینه و بالقوه خطرناک خواهد بود.

شاتز توضیح داد: آواربرداری آتش سوزی هاوایی ممکن است تا یک میلیارد دلار هزینه در بر داشته باشد و تا یک سال طول بکشد، بنابراین ما باید خود را برای همکاری با یک شرکت واقعاً بزرگ برای از بین بردن همه این زباله ها آماده کنیم.

شاتز گفت که پاکسازی می تواند زمانی آغاز شود که نیروهای امدادی جستجو برای خانواده ها و دوستان مفقود شده را به پایان برسانند.

شاتز گفت: هیچکس این سوال را حل نکرده است که قرار است چه اتفاقی برای آوارهای ساختمانی پس از آتش سوزی بزرگ بیافتد؟ او گفت: ما تدارکات پس از آتش سوزی را مشخص نکردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آواربرداری آتش سوزی هاوایی 1میلیارددلار هزینه و 1سال زمان می برد

آواربرداری آتش سوزی هاوایی 1میلیارددلار هزینه و 1سال زمان می برد