مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 14:302023-07-25سياسي

پیشگامی کرمانشاه در ایجاد صلح و سازش


معاون قوه قضاییه با بیان اینکه در سیره امام حسین(ع) گذشت و بخشش جایگاه ویژه دارد و گسترش این سنت اولویت قوه قضاییه است، گفت: 43 درصد از پرونده های شوراهای حل اختلاف به سازش می رسد.

- کرمانشاه- معاون قوه قضاییه با بیان اینکه در سیره امام حسین(ع) گذشت و بخشش جایگاه ویژه دارد و گسترش این سنت اولویت قوه قضاییه است، گفت: 43 درصد از پرونده های شوراهای حل اختلاف به سازش می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام هادی صادقی ظهر سه شنبه در همایش اصلاح حسینی که با حضور مسئولین کشوری و استانی، بزرگان محلی و صلح یاران در کرمانشاه برگزار شد با اشاره به تأثیرات توسعه فرهنگ صلح و سازش در بین مردم، اظهار کرد: مردمانی که در مسیر صلح و سازش حرکت می کنند در مسیر رضای خدا قرار گرفته اند و نور خدا به آنها می تابد.

وی افزود: کسانی که از نور خدا بهره مند می شوند این بهره مندی را هم به دیگران سرایت می دهند و جمع ها را نورانی می کنند.

معاون قوه قضاییه با تاکید بر اینکه باید از هر روشی برای ایجاد صلح و سازش بین مردم استفاده کرد، تصریح کرد: در ایام محرم باید یک همت عالی را از امام حسین (ع) گرفته و این فرهنگ را رشد و توسعه دهیم.

صدقی با بیان اینکه طی سال های اخیر آمار صلح و سازش در کشور افزایش پیدا کرده، گفت: حدود سه سال پیش حدود 29 درصد از پرونده های ورودی به شوراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگامی کرمانشاه در ایجاد صلح و سازش

پیشگامی کرمانشاه در ایجاد صلح و سازش