مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 17:152023-07-29اقتصادي

اتمام کار برداشت گندم در منطقه شمال اردبیل


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل گفت: کار برداشت گندم در منطقه شمال استان به اتمام رسیده و تاکنون 174 هزار و 252 تن گندم از کشاورزان این استان خریداری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نوبخت در بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اتمام کار برداشت گندم در منطقه شمال اردبیل اظهار کرد: تاکنون 174 هزار و 252 تن گندم از کشاورزان این استان خریداری شده که نسبت به سال گذشته تفاوت چندانی ندارد.

وی افزود: خرید گندم در شهرستان های اردبیل، خلخال، مشگین شهر، نیر و نمین هم شروع شده است که پیش بینی می شود کل میزان خرید گندم در استان به بالای 250 هزار تن برسد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل با بیان اینکه کشاورزانی که تا پنجم تیر ماه گندم خود را ضمن ثبت در سامانه تحویل مراکز خرید داده اند بهای گندم خود را با قیمت 10 هزار و 500 تومان دریافت کرده اند، گفت: از این به بعد قیمت خرید تضمینی گندم با 15 هزار تومان محاسبه خواهد شد و مابقی کشاورزان مابه التفاوت آن را هم بزودی دریافت خواهند کرد.

نوبخت پرداخت 13 هزار میلیارد ریال از مطالبات گندم کاران را یادآور شد و گفت: دولت موظف است تا شهریور ماه کلیه بهای گندم خریداری شده را به کشاورزان پرداخت کند بنابراین کشاورزان نگران دریافت بهای گندم خود نباشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام کار برداشت گندم در منطقه شمال اردبیل

اتمام کار برداشت گندم در منطقه شمال اردبیل