مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-15سياسي

لزوم استفاده از ظرفیت دیده بان ها در پیشگیری از تخلفات انتخاباتی


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری یزد بر لزوم استفاده از ظرفیت دیده بان ها در پیشگیری از تخلفات انتخاباتی تاکید کرد و از ثبت نام هزار و 608 دیده بان در سامانه سجام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین رحیمی زاده، پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری از سلسله نشست های رسانه و عدلیه اظهار داشت: تمرکز معاونت پیشگیری در حوزه خانواده و برنامه های ملی ابلاغی است و استان یزد همواره از پنج استان برتر در اجرای این برنامه ها بوده است.

وی با اشاره به راه اندازی دفتر حمایت از زنان و خانواده در معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مستقر شد، افزود: این دفتر با هدف حمایت حقوقی از زنان و کودکان آنها همچنین مطالبه گری از سایر نهادها راه اندازی شد و در استان یزد نیز این دفتر فعال و آماده خدمت رسانی به بانوان استان است.

رحیمی زاده بیان کرد: در سال جاری بیش از 80 نفر از زنانی که دچار مشکلات حقوقی بوده اند، به دفتر حمایت از زنان و خانواده مراجعه کرده اند و حمایت های لازم از آنها انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از راه اندازی سامانه پنجره واحد زمین که پشتوانه سران قوا را دارد، خبر داد و افزود: یزد پنجمین استانی است که این سامانه در آن راه اندازی شده و کار پایش تمامی اراضی استان و تغییرات اعمال شده در آن را انجام می دهد و دستگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت دیده بان ها در پیشگیری از تخلفات انتخاباتی

لزوم استفاده از ظرفیت دیده بان ها در پیشگیری از تخلفات انتخاباتی