مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 22:002023-07-30سياسي

امام حسین (ع) خون داد تا شیعه در ذلت نماند


استاد حوزه و دانشگاه های اردبیل گفت: امام حسین (ع) جان و همه سرمایه خود را تقدیم اسلام کرد تا شیعه در ذلت و خواری گرفتار نیاید.

- اردبیل- استاد حوزه و دانشگاه های اردبیل گفت: امام حسین (ع) جان و همه سرمایه خود را تقدیم اسلام کرد تا شیعه در ذلت و خواری گرفتار نیاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین نوری شامگاه یکشنبه در نشست بصیرتی امام حسین (ع) پرچمدار عزت در اردبیل اظهار کرد: امام حسین (ع) نه تنها شیعه را از ذلت و خواری نجات داد بلکه برای همیشه ابهتی به جامعه اسلامی تقدیم کرد که در طول تاریخ زنده، ماندگار و بالنده خواهد بود.

وی با برشمردن ویژگی های انصار حسین (ع) تصریح کرد: آنهایی که زیر چتر سیدالشهدا (ع) قرار گرفتند، جاودانه ماندند و امروز در این مقطع حساس تاریخی ما وظیفه داریم تا با شناخت دقیق از سیره، سلوک و هدف قیام امام حسین (ع) زیر پرچم آن حضرت خودمان را قرار دهیم تا همواره در اردوگاه امام حسین (ع) جز محبان آن حضرت باشیم.

استاد حوزه و دانشگاه های اردبیل گفت: عده ای به عنوان معارض امام حسین (ع) و عده ای نیز به عنوان ساکتین در مقابل حق و حقیقت سکوت اختیار کرده و نه تنها از حق دفاع نکردند بلکه هیچ وقت مدافع حق مظلوم نبودند که این 2 طایفه در زمره محبان و شیعیان امام حسین (ع) قرار نمی گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام حسین (ع) خون داد تا شیعه در ذلت نماند

امام حسین (ع) خون داد تا شیعه در ذلت نماند