مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 08:152023-07-23اقتصادي

بیش از 4700 کالای تولیدی در کردستان دارای شناسه تولید است


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: در حال حاضر 4 هزار و 715 کالای تولید شده در واحدهای تولیدی و صنعتی استان، دارای شناسه تولید است.

- ایسنا/کردستان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: در حال حاضر 4 هزار و 715 کالای تولید شده در واحدهای تولیدی و صنعتی استان، دارای شناسه تولید است.

بختیار خلیقی، امروز در دومین جلسه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا در سطح عرضه استان کردستان، گفت: یکی از مواردی که در دستور کار کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز است، بحث واحدهای تولیدی و پیگیری شناسه کالا است.

وی افزود: در بحث شفاف سازی کالا و خدماتی که ارائه می شود در سامانه جامع تجارت، خوشبختانه در بحث شفاف سازی در تمامی زمینه ها به خصوص کالاهای لوازم خانگی، صوتی، تصویری و خوراکی و کشاورزی بالای 80 درصد است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: میانگین استان در بحث سامانه جامع تجارت در حوزه شفاف سازی 83 درصد است و انتظار می رود بقیه کالاها نیز در بستر سامانه جامع تجارت شفاف سازی شود و از وارد کننده و تولید کننده و سطح میانی، عمده فروش و خرده فروش و نهایتاً مصرف کننده در بستر سامانه جامع شفاف سازی ثبت شده باشد.

خلیقی با بیان اینکه در بحث شناسه کالا در واحدهای تولیدی، یک واحد تولیدی در زمینه تلفن همراه و تبلت با ثبت 6 شناسه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 4700 کالای تولیدی در کردستان دارای شناسه تولید است

بیش از 4700 کالای تولیدی در کردستان دارای شناسه تولید است