مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-16فرهنگي

شهاب حسینی پروانه نمایش «دوربرگردان» را گرفت


شهاب حسینی بازیگر سینما که جدیدترین ساخته اش در مقام کارگردان با نام «مقیمان ناکجا» روی پرده است، به تازگی پروانه نمایش فیلم داستانی را با نام «دوربرگردان» را در مقام تهیه کننده گرفته که اطلاعات بیشتری از آن فعلا در دسترس نیست.

- شهاب حسینی بازیگر سینما که جدیدترین ساخته اش در مقام کارگردان با نام مقیمان ناکجا روی پرده است، به تازگی پروانه نمایش فیلم داستانی را با نام دوربرگردان را در مقام تهیه کننده گرفته که اطلاعات بیشتری از آن فعلا در دسترس نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،شورای پروانه نمایش فیلم های غیرسینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش 3 عنوان فیلم داستانی بلند: دوربرگردان به تهیه کنندگی سید شهاب الدین حسینی و کارگردانی عارفه عنایتی، انتخاب به تهیه کنندگی احمدرضا مسعودی و کارگردانی امید نیک نام، مرجان به تهیه کنندگی و کارگردانی میلاد بنی طبا موافقت کرد.

همچنین طبق اعلام روابط عمومی سازمان سینمایی،10 اثر مستند آخرین قرار به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید روحی چاری، پودیک به تهیه کنندگی مشترک پیام مهرنوش و عرفان احتشامی و کارگردانی عرفان احتشامی، غوغای ستارگان به تهیه کنندگی و کارگردانی علیرضا خالق وردی، خین بس به تهیه کنندگی و کارگردانی رضا دانش پژوه، کیمیاگر به تهیه کنندگی رضا دانش پژوه و کارگردانی صادق نبی زاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهاب حسینی پروانه نمایش «دوربرگردان» را گرفت

شهاب حسینی پروانه نمایش «دوربرگردان» را گرفت