مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 13:002023-07-24اقتصادي

تمهیدات مسجد مقدس جمکران برای صرفه جویی موثر در مصرف برق


معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران از برنامه ریزی این مکان مقدس برای کاهش موثر مصرف برق و کمک به مدیریت بار در گرم ترین روزهای تابستان خبر داد.

- ایسنا/قم معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران از برنامه ریزی این مکان مقدس برای کاهش موثر مصرف برق و کمک به مدیریت بار در گرم ترین روزهای تابستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازابراهیم صدوقی امروز 2مردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط حساس استان و کشور از نظر منابع انرژی به ویژه برق، بر نقش اعتاب مقدس به عنوان یکی از اثرگذارترین اماکن برای الگو سازی مصرف بهینه انرژی در جامعه تاکید و اظهار کرد: مسجد مقدس جمکران نیز با هدف همسویی با دستگاه های مربوطه برای صرفه جویی در حوزه انرژی، علی الخصوص برق اقدامات شایسته ای را انجام داده است.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران ادامه داد: پیرو تاکید تولیت مسجد مقدس جمکران در ارتباط با الزام صرفه جویی مصرف انرژی در تمامی بخش های این مسجد مقدس، بلافاصله کارگروه صرفه جویی مصرف انرژی برق متشکل از مسئولین مرتبط با اماکن این مکان مقدس و کارشناسان برق مسجد برگزار و مقرر شد با قید فوریت در این خصوص برنامه ریزی، تامین بودجه و اقدام لازم انجام شود.

وی از تعمیر و به روز رسانی ژنراتور برق خبرداد و گفت: در چند روز آینده، در ساعات پیک مصرف برق، ژنراتور در مدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات مسجد مقدس جمکران برای صرفه جویی موثر در مصرف برق

تمهیدات مسجد مقدس جمکران برای صرفه جویی موثر در مصرف برق