مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-16فرهنگي

مرمت آثار موزه ای سعدآباد با همکاری پژوهشگاه میراث فرهنگی


جلسه مشترک مدیران مجموعه سعدآباد با رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و با هدف بررسی و تبادل نظر در خصوص آسیب شناسی و عارضه یابی مرمت آثار موزه ای و بناهای تاریخی مجموعه، - برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سعدآباد؛ جلسه مشترک مدیران مجموعه سعدآباد با رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و با هدف بررسی و تبادل نظر در خصوص آسیب شناسی و عارضه یابی مرمت آثار موزه ای و بناهای تاریخی مجموعه در سالن خلیج فارس موزه ظروف، برگزار شد.

این نشست که با حضور مدیران مجموعه و رؤسای موزه ها و مصطفی ده پهلوان رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و ذات الله نیکزاد معاون پژوهشی پژوهشگاه، برگزار شد؛ به بررسی و آسیب شناسی اولویت های مرمتی آثار موزه ای و بناهای تاریخی مجموعه سعدآباد پرداخته شد.

ابتدا رؤسای موزه های مجموعه سعدآباد به بیان نقطه نظرات کارشناسی در خصوص مشکلات و مسائل مرمتی آثار موزه ای و بناهای موزه های مختلف پرداختند.

در ادامه سیدحسین علوی مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد؛ ضمن سپاس و قدردانی از حسن توجه ده پهلوان به مجموعه سعدآباد و صحه گذاری بر موارد مطروحه، پیشنهاد کرد، با توجه به تعدد و تنوع آثار موزه ای که در سعدآباد وجود دارد؛ این مجموعه به صورت پایلوت مرمتی برای حضور دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان، قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت آثار موزه ای سعدآباد با همکاری پژوهشگاه میراث فرهنگی

مرمت آثار موزه ای سعدآباد با همکاری پژوهشگاه میراث فرهنگی