مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-09سياسي

افشای فساد نمونه بارز جهاد تبیین است


معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مبارزه و افشای فساد توسط اصحاب رسانه نمونه بارز جهاد تبیین است، گفت: حفظ آبروی تمامی افراد در قرآن کریم و ائمه اطهار تاکید شده و خبرنگاران در انتشار اخبار باید حرمت و آبروی اشخاص حقوقی و حقیقی را حفظ کنند.

- خبرنگاران در انتشار اخبار حفظ آبرو اشخاص را اولویت قرار دهند  معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه آبروی اشخاص توسط برخی از رسانه ها در حال تاراج رفتن است، گفت: حفظ آبرو تمامی افراد در قرآن کریم و  ائمه اطهار تاکید شده است از این رو خبرنگاران در انتشار اخبار  باید حرمت و آبروی اشخاص حقوقی و حقیقی را سرلوحه امور خود قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ رضا منشوری معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، ظهر امروز در همایش خبرنگاران حسینی در سالن اجتماعات سپاه قدس با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: قشر خبرنگار مسؤولیت بسیار خطیر را در کشور بر عهده دارد که یکی از آنان جهاد تبیین و روشنگری با استدلال های صحیح و علمی است.

وی با اشاره به وجود احدایثی در قرآن در خصوص قلم و روشنگری گفت: در قرآن کریم پروردگار به قلم قسم خورده است و این امر حاکی از تاثیر روشنگری توسط اصحاب رسانه در ایجاد آرامش در جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای فساد نمونه بارز جهاد تبیین است

افشای فساد نمونه بارز جهاد تبیین است