مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-07سياسي

جهاددانشگاهی، نهادی پویا و اثربخش است/فعالیت 549 رسانه در آذربایجان شرقی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این که ایسنا با تمامی مسائل و حواشی جامعه امروز در مسیر خود ثابت قدم بوده و پایبند به اصول است، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این که ایسنا با تمامی مسائل و حواشی جامعه امروز در مسیر خود ثابت قدم بوده و پایبند به اصول است، گفت: خبرنگاران جوان دانشجو در این محیط سالم، بااصالت و مولد در حال تربیت هستند و دوره جدید جهاددانشگاهی نیز به یک پویایی خاص و اثربخش رسیده است.

محمدحسین بلاغی با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا در تبریز به مناسبت روز خبرنگار و سالروز تاسیس جهاددانشگاهی، از فعالیت 549 رسانه در استان خبر داد و اظهار کرد: این تعداد رسانه شامل 18 روزنامه، 262 پایگاه خبری برخط، 20 پایگاه خبری غیربرخط و سایر رسانه های مکتوب و برخط می شود.

وی گفت: آذربایجان شرقی با دارا بودن بیش از 500 رسانه بعد از تهران، رتبه دوم را از نظر تعداد رسانه در سطح کشور دارد و بر اساس جمع بندی های اخیر وزارت ارشاد نیز 12 پایگاه خبری استان در بین 100 پایگاه خبری برتر کشور قرار دارند.

وی افزود: اگر سهم تهران را با 60 درصد از این جمع بندی نادیده بگیریم، یک چهارم پایگاه های برتر استان های کشور در استان ما قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی، نهادی پویا و اثربخش است/فعالیت 549 رسانه در آذربایجان شرقی

جهاددانشگاهی، نهادی پویا و اثربخش است/فعالیت 549 رسانه در آذربایجان شرقی